Input List

Níže uvedené technické požadavky reprezentují ideální stav, v případě potřeby je možno vše po dohodě upravit. Pro technické dotazy k setupu nás kontaktujte na telefonu 725951453 nebo na e-mailu kapela@ravenhard.cz.

Odposlechy / monitory

Všechny odposlechy si řídí sama kapela svým vlastním digitálním mixem, nezávisle na zvukaři. Všichni členové kapely mají IEM a není potřeba nijak zajišťovat odposlechy ze strany zvukaře.

Triggery

Bicí jsou osazené triggery a zvukař má dle svého uvážení k dispozici samplovaný zvuk z triggerů pro přimíchání do výsledného mixu pro lepší dynamiku bicích. Samply z bicích jsou k dispozici ve 2 samostatných kanálech – 1. kanál kopák a 2. kanál rytmičák, kotel a tom dohromady.

Overheady

Kapela používá pro nazvučení bicích do IEM své vlastní overheady. Tyto mohou být volitelně poskytnuty zvukaři, nicméně z důvodu nižší kvality našich OH mikrofonů doporučujeme zvukaři nazvučit si nezávisle na nás své vlastní overheady.

Samply

Kapela (nad rámec bicích) používá na vystoupení samply v 5-ti na sobě nezávislých kanálech. Všechny tyto samply mají shodně vyrovnané úrovně a jsou poskytovány zvukaři do FOH mixu spolu s ostatními vstupy stejně, jako kdyby se jednalo o reálné nástroje.

Obsazené frekvence

Kapela využívá pro řízení odposlechového mixu 5GHz wifi a pro bezdrátový přenos odposlechů a nástrojů jsou použity 2 kanály 2.4GHz wifi a dále 4 analogové frekvence v pásmech 823 – 832 MHz (hlavní zpěv), 863 – 865 MHz (2x IEM) a 470-694MHz (1x IEM). V případě vysoce zarušeného či obsazeného 2.4GHz pásma nebo uvedených analogových frekvencí je vhodné kapelu na toto ze strany pořadatele / zvukaře dopředu upozornit, abychom mohli připravit alternativní připojení a vyhnout se případným technickým problémům.

Instrukce pro zvukaře

Zvukař zajišťuje kompletní nazvučení bicích mikrofony. Všechny ostatní vstupy (samply, nástroje i zpěvy) pro FOH mix jsou zvukaři poskytovány přes splitter, umístěný v racku u IEM mixu.

Veškeré stojany k mikrofonům zajišťuje zvukař.

Obě kytary ani basa na pódiu nehrají do aparátů, na pódiu nejsou komba a tyto nástroje jsou propojené do mixu linkovými vstupy. Jediným zdrojem zvuku na pódiu jsou bicí a zpěvy. Z tohoto důvodu je vhodné zajistit adekvátní front fill reproduktory v prostoru před pódiem ze strany zvukaře, aby se zamezilo vzniku zvukové „díry“ pro publikum před pódiem.

Rozmístění nástrojů a kapely na pódiu naleznete na stránce Stage Plan.

#NástrojMikrofonKonektorStojanPoznámky
1KopákZvukařKrátký stojan
2Rytmičák (horní)ZvukařKlip
3Rytmičák (spodní)ZvukařKlip
4Hi-HatZvukařStřední stojan
5Malý TomZvukařKlip
6KotelZvukařKlip
7Overhead (levý)Zvukař (volitelně náš Behringer C-2)volitelně XLR (ze splitteru)Vysoký stojan
8Overhead (pravý)Zvukař (volitelně náš Behringer C-2)volitelně XLR (ze splitteru)Vysoký stojan
9BasaXLR (ze splitteru)
10Sólová kytara (vpravo)XLR (ze splitteru)Fractal Audio FM3
11Doprovodná kytara (vlevo)XLR (ze splitteru)Fractal Audio Axe FX
12Hlavní zpěv (ženský)Shure BLX24R / SM58 Beta (náš)XLR (ze splitteru)
13Vokál (mužský)Shure SM58 (náš)XLR (ze splitteru)Vysoký stojan
14Sampl – kopákXLR (ze splitteru)Roland TM-2
15Sampl – rytmičák + tom + kotelXLR (ze splitteru)Roland TM-2
16Sampl – 1.KlávesyXLR (ze splitteru)Většinou typ hammond
17Sampl – 2.KlávesyXLR (ze splitteru)Většinou smyčce, syntezátor
18Sampl – basaXLR (ze splitteru)Obvykle nevyužito
19Sampl – vokálXLR (ze splitteru)
20Sampl – ostatníXLR (ze splitteru)Perkuse, efekty