Input List

Níže uvedené technické požadavky reprezentují ideální stav, v případě potřeby je možno vše po dohodě upravit. Pro technické dotazy k setupu nás kontaktujte na telefonu 725951453 nebo na e-mailu kapela@ravenhard.cz.

Odposlechy / monitory

Všechny odposlechy si řídí sama kapela svým vlastním digitálním mixem, nezávisle na zvukaři. Všichni členové kapely mají IEM a není potřeba nijak zajišťovat odposlechy ze strany zvukaře.

Triggery

Bicí jsou osazené triggery a zvukař má dle svého uvážení k dispozici samplovaný zvuk z triggerů pro přimíchání do výsledného mixu pro lepší dynamiku bicích. Samply z bicích jsou k dispozici ve 2 samostatných kanálech – 1. kanál kopák a 2. kanál rytmičák, kotel a tom dohromady.

Overheady

Kapela používá pro nazvučení bicích do IEM své vlastní overheady. Tyto mohou být volitelně poskytnuty zvukaři, nicméně z důvodu nižší kvality našich OH mikrofonů doporučujeme zvukaři nazvučit si nezávisle na nás své vlastní overheady.

Samply

Kapela (nad rámec bicích) používá na vystoupení samply v 5-ti na sobě nezávislých kanálech. Všechny tyto samply mají shodně vyrovnané úrovně a jsou poskytovány zvukaři do FOH mixu spolu s ostatními vstupy stejně, jako kdyby se jednalo o reálné nástroje.

Obsazené frekvence

Kapela využívá pro řízení odposlechového mixu 5GHz wifi a pro bezdrátový přenos odposlechů a nástrojů jsou použity 2 kanály 2.4GHz wifi a dále 4 analogové frekvence v pásmech 823 – 832 MHz (hlavní zpěv), 863 – 865 MHz (2x IEM) a 470-694MHz (1x IEM). V případě vysoce zarušeného či obsazeného 2.4GHz pásma nebo uvedených analogových frekvencí je vhodné kapelu na toto ze strany pořadatele / zvukaře dopředu upozornit, abychom mohli připravit alternativní připojení a vyhnout se případným technickým problémům.

Instrukce pro zvukaře

Zvukař zajišťuje kompletní nazvučení bicích mikrofony. Všechny ostatní vstupy (samply, nástroje i zpěvy) pro FOH mix jsou zvukaři poskytovány přes splitter, umístěný v racku u IEM mixu.

Veškeré stojany k mikrofonům zajišťuje zvukař.

Obě kytary ani basa na pódiu nehrají do aparátů, na pódiu nejsou komba a tyto nástroje jsou propojené do mixu linkovými vstupy. Jediným zdrojem zvuku na pódiu jsou bicí a zpěvy. Z tohoto důvodu je naprosto nezbytné zajistit adekvátní front fill reproduktory v prostoru před pódiem ze strany zvukaře, aby se zamezilo vzniku zvukové „díry“ pro publikum před pódiem.

Doprovodný vokalista má ke zpěvovému mikrofonu připojenu efektovou jednotku TC Helicon Voicelive Play. Je používána pouze pro generování harmonií, veškeré ostatní efekty (komprese, reverb, delay, dss apod.) jsou na jednotce vypnuty a vhodné naefektování doprovodného vokálu je tak plně v režii zvukaře.

Rozmístění nástrojů a kapely na pódiu naleznete na stránce Stage Plan.

#NástrojMikrofonKonektorStojanPoznámky
1KopákZvukařKrátký stojan
2Rytmičák (horní)ZvukařKlip
3Rytmičák (spodní)ZvukařKlip
4Hi-HatZvukařStřední stojan
5Malý TomZvukařKlip
6KotelZvukařKlip
7Overhead (levý)Zvukař (volitelně náš Behringer C-2)volitelně XLR (ze splitteru)Vysoký stojan
8Overhead (pravý)Zvukař (volitelně náš Behringer C-2)volitelně XLR (ze splitteru)Vysoký stojan
9BasaXLR (ze splitteru)
10Sólová kytara (vpravo)XLR (ze splitteru)Fractal Audio FM3
11Doprovodná kytara (vlevo)XLR (ze splitteru)Fractal Audio Axe FX
12Hlavní zpěv (ženský)Shure BLX24R / SM58 Beta (náš)XLR (ze splitteru)
13Vokál (mužský)Shure SM58 (náš)XLR (ze splitteru)Vysoký stojanTC Helicon Voicelive Play
14Sampl – kopákXLR (ze splitteru)Roland TM-2
15Sampl – rytmičák + tom + kotelXLR (ze splitteru)Roland TM-2
16Sampl – 1.KlávesyXLR (ze splitteru)Většinou typ hammond
17Sampl – 2.KlávesyXLR (ze splitteru)Většinou smyčce, syntezátor
18Sampl – basaXLR (ze splitteru)Obvykle nevyužito
19Sampl – vokálXLR (ze splitteru)
20Sampl – ostatníXLR (ze splitteru)Perkuse, efekty